12روش برای تبدیل ایده ها به واقعیت



۱. خودتان را باور داشته باشید.
تا زمانیکه خودتان را به حد کافی باور نداشته باشید که بتوانید عواقب تصمیمتان را بپذیرید، نمیتوانید وارد عمل شوید. هر زمان که این مسئولیت را قبول کردید که چیزی که قبلاَ وجود نداشته را به واقعیت تبدیل کنید، مسئول اعمالتان هستید


15 سوال برای زدن جرقه نوآوری در سازمان

 

1- اگر مشتری، اعتماد بیشتری به ما داشته باشد، چه خواهد شد؟
اگر برندتان شناختهشده نیست، چگونه باید اعتمادسازی نمایید ؟

2- چگونه باید واسطهها را حذف نمود؟
آیا قادر به جذب مستقیم مشتریان هستید، حتی اگر به معنای در خطر افتادن رابطه سنتی سازمان با دلالها و واسطهها باشد ؟


The 30 Most Powerful Words in Marketing & Sales (Advertising)

 

30 لغت جادویی قدرتمند بازاریابی و فروش

 

1- شما You : در مورد خودتان ننویسید، در مورد مشتری نوشته و او را مخاطب قرار دهید.
2- دلیل Because : برای مشتری دلیل و علت انجام عمل را بیان نمایید.
3- رایگان Free: رایگان بودن یکچیز برای ما جذاب است. اینطور نیست ؟


ایده های نوینی که می‌توانند جدید نباشد

 بسیاری از افراد که قصد شروع یک کسب و کار با ارائه یک محصول یا خدمت جدید را در سر میپرورانند، غالبا تصور مینماند که حتما باید ایده شان نو و بکر باشد، این در حالیست که که بسیاری از کسب و کارهای نوین، ریشه در ایده های قدیمی داشته ولی توسط فردی به روز گشته به اصطلاح Up-to-Date شده است


نکاتی در مورد پرورش خلاقیت و ایده پردازی

همه کودکان در اطلاع از اینکه دنیا چگونه کار میکند خلاق هستند. اما در این میان به نظر میرسد بعضی از بچهها از دیگران خلاق ترند. بعضی از بچهها خلاقیت را در زمینههای خاصی به نمایش میگذارند.


آینده ایده پردازی..

آفرینش ایده های نو و طرح افکار نوین محصول کارکردهای شناختی و عصبی فردی است. میزان تکامل یافتگی نیمکره های مغز و سامانه عصبی در هر فرد عاملی تعیین کننده در سطح و میزان ادراک و شناخت محیط و پردازش ذهنی دریافت های حسی است. هر ایده یا اندیشه نوینی بر اثر پردازش ذهنی و یافتن ارتباط ها و تمایزهای موجود و بالقوه میان عناصر طبیعی حاصل می شود. فرآیند پردازش ذهنی متاثر از عوامل طبیعی سامانه عصبی و آموخته ها و مهارت های فردی است. بر این اساس در بحث پیرامون ایده پردازی با دو جنبه زیست شناسی سامانه عصبی و ظرفیت های آموزش انسانی رو به رو هستیم.


در ایده یابی از سرنخ های زیر استفاده نمائید:

ایده را در علاقه مندی های خود بیابید. ذهن شما در زمینه هائی که به آنها علاقه دارید سریعتر و پویاتر به تفکر می پردازد. "کارآفرینان برتر به علاقه های خود پرداختند و موفق شدند.


نكته‌هايي از كارآفريني براي رسيدن به فكر و ايده جديد

يكي از مسائلي كه ميتواند يك كارآفرين را كاملاً ذوقزده كند و به هيجان آورد، رسيدن به يك فكر و ايدهي جديد است. محصولي جديد، راهي نو، طرحي تازه و كاري متفاوت ميتواند در آنان ايجاد انرژي كند و آن ها رابراي رسيدن به نمونهي عيني يك ايدهي ذهني برانگيزد.

 


كارآفريني و روانشناسي

مطالب اين بخش نتيجه تحقيقات گروه روانشناسي ما پيرامون ويژگيهاي رواني و شخصيتي كارآفرينان ميباشد كه متن زير مقدمه اي بر اين پژوهش است. بزودي مطالب بيشتري را در قالب مقالات قابل دريافت در اين بخش در اختيار شما عزيزان قرار خواهيم داد.


درس‌های کسب و کار برای یک کارآفرین جوان، از زبان یک کارآفرین جوان

پیش از آن كه با ایجاد یك شغل جدید خود را به مخاطره بیاندازید، وقت خود را برای لذت بردن از آنچه تاكنون انجام دادهاید، صرف كنید و بدانید آنچه كه انجام میدهید به طور كامل به موفقیت منتج نمیشود و چیزی كه در این بین مهم است تجربیاتی است كه بدست خواهید آورد.
نگاه بهتری به افراد جوانی كه روزانه با آنها ارتباط دارید، بیاندازید؛ و تلاشهایی كه برای متمایز ساختن خود از آنها انجام میدهید و نتایجی را كه از این تلاشها بدست میآورید، در نظر بگیرید و بدانید كه تنها با سعی و تلاش است كه شما از افراد همسان موفقتر شدهاید.


 صفحات  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحات