1- شما You : در مورد خودتان ننویسید، در مورد مشتری نوشته و او را مخاطب قرار دهید.
2- دلیل Because : برای مشتری دلیل و علت انجام عمل را بیان نمایید.
3- رایگان Free: رایگان بودن یکچیز برای ما جذاب است. اینطور نیست ؟
4- ارزش Value: برای مشتری باید تشریح نمود که چه چیزها را کسب و از محروم شدن از چه چیزیهایی جلوگیری میگردد. (مثل پول، بهاء،قیمت،هزینه)
5- گارانتی / تضمین Guaranteed : برای حداقل نمودن درصد ریسک مشتری باید احساس نماید که در این معامله، موارد بسیار را به دست آورده و چیزی از دست نخواهد داد.
6- شگفتآور Amazing : مشتری به ندای چیزی پاسخ مثبت خواهد داد که بسیار خارقالعاده و شگفتانگیز است.
7- آسان Easy : برای مشتری، رفتن به مرحله بعد خرید را ساده نمایید، تا نشان دهید که چگونه زندگی با بهرهگیری از خدمات و محصولات شما میتواند راحت و آسان باشد.
8- کشف Discover: برای مشتری باید چیزی جدید و ناشناخته در محصول و خدمت شما وجود داشته باشد چیزی که یک مزیت و منفعت عالی برای مشتری به همراه داشته باشد.
9- همینالان اقدام کن Act now : مشتری به اقدام فوری ترغیب و تشویق نمایید و کمبود زمان برای دستیابی به پیشنهادهای عالی خود را به آنان گوشزد نمایید.
10- هر آنچه بخواهی، Everything included: این محصول یا خدمت، هر آنچه بخواهید در مسیر رسیدن به اهدافتان، برای شما به همراه دارد.
11- هرگز Never: به مزایا و منافع منفی نیز اشاره نمایید. مانند"دیگر نگران نباشید" و یا "اضافه پرداخت نکنید".
12- جدید New : خدمت و محصول ما ، حرفی نو در صنعت ماست. ما رهبری روندهای جدید را بر عهدهداریم.
13- صرفهجویی Save : یکی از قدرتمندترین کلمات در جهت تمایل مشتریان به حفظ و ذخیره وجوه نقد و یا صرف جویی در زمان است.
14- اثبات Proven : به خاطر داشته باشید که محصول، خدمت و یا کسبوکار شما آزمون خود را پس داده و درست است.
15- امن و مؤثر Safe and effective : اثبات ریسک حداقلی از جهت سلامت و ضررهای احتمالی.
16- قدرتمند Powerful : اجازه دهید تا مشتریان از قدرت محصول یا خدمات شما مطلع گردند.
17- نتایج واقعی Real results : نتایج پس از خرید برای مشتری از همهچیز برای مشتری مهمتر است.
18- راز Secret : تمام افراد موفق نیستند ، حتماً یک رمز و رازی درراه رسیدن موفقیت آنها وجود دارد. اجاره دهید که مشتریان به راز و رمزها دست یابند.
19- حرف تعریف The : زمانی از این حرف استفاده میگردد که بخواهیم بگوییم، "راهکار ما، راهکار نهایی است". مثل” The 20 tips for Marketing and Selling Success in B2B sector”
20- فوری Instant : برای مشتری دسترسی فوری به خدمت یا کالا، بسیار جذابتر از منتظر ماندن است.
21- بیان چگونگی How To : با راهکار شروع نمایید، مشتری خودش سایر موارد را پیدا میکند.
22- نخبه Elite : مشتریان شما از بهترین مشتریان در جهان هستند. آنها را به یک کلوپ مشتریان ویژه خود دعوت نمایید.
23- گران بهاء و ارزشمند Premium : این کلمه در حوزه تقسیمبندی بازار برای مشتری، تداعیکننده کیفیت بالا و اصالت جنس خواهد بود.(Top of Market)
24- به دلیل Caused by : در ادبیات بازاریابی بکار گرفتهشده، باید علت منطقی خرید محصول یا خدمت برای مشتری توضیح دادهشده و عبارت دیگر، ریشه نیاز مشتری به این محصول یا خدمت را افشاء نمایند.
25- بیشتر More : اگر توضیح بیشتری دارید یا پیشنهاد بیشتری نسبت به رقبا دارید. اجازه دهید تا مشتری بداند. زیرا مشتری به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر از محصول و پیدا نمودن بهترین است.
26- چانهزنی Bargain : زیرا مشتریان به دنبال بهترین معامله با کمترین هزینه هستند
27- اجباری نیست No obligation : فراهم نمودن شرایط برنده-برنده برای انجام معامله برای مشتریان
28- تضمین برگشت کل پول 100% Money-back guarantee : دوباره ، ریسکی حداقلی را نشان دهیم.
29- بسیار بزرگ Huge : یک تخفیف بزرگ یا پیشنهاد شگفتآور که مقاومت مشتری در برابر آن بسیار دشوار باشد.
30- ثروت Wealth : ثروت، یک لغت مطلوب برای مشتری در زمان خریدوفروش است.