برگزاری نمایشگاه فرش محصولات زنان کارآفرین


تاریخ ثبت : ۱۸-۰۵-۹۴    موضوع : اخبار    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۱۶۷۲

برگزاری نمایشگاه فروش محصولات زنان کارآفرین

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت نمایشگاه فروش محصولات زنان کارآفرینان در امامزاده صالح (ع) شهرستان شمیرانات برگزار می‌شود.




زهرا ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهارکرد: بازارچه محصولات زنان کارآفرین از ۲۵ تا ۳۰ مردادماه در ۵۰ غرفه برگزار می‌شود و به عرضه محصولات مختلفی مانند صنایع دستی، مواد غذایی و تولیدات کشاورزی می پردازد البته قرار است در هر شهرستان استان تهران برنامه‌ای به مناسبت دهه کرامت برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازارچه زنان کارآفرین بر فروش بازارچه تجریش تاثیر منفی نمی گذارد، گفت: چنین اتفاقی نمی افتد چرا که هر کدام از این بازارچه ها محصولات خود را عرضه می کنند از سوی دیگر راه اندازی بازارچه زنان کارآفرین موجب ایجاد بازار رقابتی می شود که کنترل کیفیت و قیمت‌ها را در پی دارد.

ساعی در ادامه با بیان اینکه هدف ما فروش تولیدات زنان کارآفرین استان تهران است، اظهارکرد: اقوام و قومیت‌های مختلفی در استان تهران زندگی می‌کنند و بیشتر صنایع دستی کشور در این استان تولید می شود. بنابراین قصد داریم زمینه فروش صنایع دستی هر شهرستان را در شهرستان‌های دیگر فراهم کنیم. با این کار میزان فروش محصولات زنان کارآفرین افزایش می یابد البته قصد بازارسازی، بازاریابی و برندسازی را نیز داریم. به منظور برند سازی ابتدا لازم است بازارچه‌ها به تعداد کافی برگزار شود و پس از بررسی کیفیت آثار عرضه شده به برندسازی بپردازیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران اضافه کرد: با کمک به دستگاه های اجرایی متولی، قصد داریم شرایط آموزش زنان کارآفرین و تهیه مواد اولیه برای آنان فراهم شود.

ساعی با اشاره به بازارچه های برگزار شده در سال گذشته گفت: در هر شهرستان چهار بازارچه را برگزار و سه بازارچه را با عرضه محصولات همه شهرستان ها برپا کردیم اما تلاش می‌کنیم تعداد بازارچه‌های عرضه کننده محصولات سراسر استان را افزایش دهیم و با توجه به تکمیل شدن بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین در سه ماه اول سال جاری، اطلاعات لازم را برای انجام این کار داریم.

ساعی در پایان درباره برگزاری کلاس‌های آموزش والدین در مدارس گفت: قرار است در اولین کارگروه زنان و خانواده درباره این موضوع تصمیم گیری شود.





   پرینت مطلب





ثبت نظر