پادکست و اهمیت آن برای بازاریابان


تاریخ ثبت : ۱۶-۰۷-۹۴    موضوع : اخبار    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۹۹۰

امروزه استفاده از پادکست تبدیل به یکی از روندهای داغ شده است. پادکست یکی از روشهای خوب برای معرفي کالا و رساندن مفهوم بازاریابی برای اکثر بازاریابان اینترنتی است. اگر شما به عنوان یک بازاریاب آنلاین روشهای استفاده از آن را فرا بگیرید، مزایای بسیار زیادی در استفاده از آن نصیبتان می شود. اجازه دهید در این مطلب نگاهی کوتاه داشته باشیم به برخی از این مزایا شگرف و ببینیم که چرا استفاده کردن از آن اینقدر برای بازاریابان مهم و حیاتی است.

 


میزان پنهان بودن سایت خود را کاهش دهید –سایت شما می تواند به راحتی توسط مخاطبین هدف شما دیده شود، اگر که شما پادکست خود را در لیست های مرجع مختلف که به همین منظور و بصورت آنلاین وجود دارند معرفی کنید. با استفاده از پادکست این وضعیت دیده نشدن سایت شما به سرعت برطرف می شود و البته موتورهای جستجو پادکست های شما را راحتر و سریعتر از هر مطلب دیگری پیدا می کنند.

تبلیغات رابطه ای – مهمترین و حیاتی ترین هدف در پشت استفاده از پادکست این حقیقت است که استفاده از پادکست تماما در ارتباط مستقیم با توسعه روابط می باشد. مطمئنا این روش یکی از موثرترین روش ها در ایجاد یک رابطه دو طرفه، مستحکم و ثابت با مشتریان فعلی و دیگر مشتریانی است که در آینده به شما می پیوندند. به مانند یک ایمیل، از آنجایی که شما آن را بطور عادی منتشر می کنید، رویکردی فوق العاده برای در ارتباط بودن می باشد، در حینی که کیفیت را هم به تک تک افراد موجود در شبکه طرفدارانتان القاء می کند، تک تک طرفدارانی که برای شما ارزشمند بوده و حیاتی می باشند. شما به آنها ارزش می دهید و همزمان خودتان را هم تبلیغ می کنید.

قاعده کلی در این رابطه قانون ۸۰/۲۰ می باشد: به این معنا که ۸۰ درصد ارزش را شما در یک پیام انتقال می دهید و ۲۰ درصد هم شامل تبلیغات و ترفیعات شما می شود.

یک ابزار ارتباطی موفق برای کسب و کار فراهم می آورد – یکی از مزایای حیاتی استفاده از پادکست روشی است که بر اساس آن راهی ارتباطی افزون بر دیگر راههای ارتباطی برای کسب و کار آنلاین شما فراهم می شود. افراد را به تفکر و تعمق درباره سایت شما وادار می دارد. هر آنچه که شما اقدام به تهیه و ارائه آن بر روی سایت خود می کنید، برای شما به عنوان یک تولید کننده محتوای حرفه ای در زمینه تخصصی خودتان درستی و راستی به ارمغان می آورد.

 

برای ارائه پیشنهادهایی با ارزش قابل توجه ایجاد فرصت می کند – استفاده از پادکست به شما اجازه می دهد تا پیشنهادهای قابل توجهی را در قالب صوت ارائه دهید، که این پیشنهادهای ویژه در حالیکه آنها را  محسور کرده، باعث می شود تا همچنان جزء طرفداران و دنبال کنندگان شما باقی بمانند. آنها در هفته های پیش رو نیز باز به سراغ سایت شما می آیند تا شنونده برنامه هفتگی شما شامل پیشنهادهای برتر هفته باشند و این برای کسانی که بدنبال چنین رویدادها و حتی تخفیف هایی هستند بسیار انگیزاننده است.

فن آوری به روز و مدرن – پنجمین دلیل برای انتشار یک پادکست در پشت این حقیقت نهفته است که به واقع این یک فن آوری جدید است. در عصری که شما به عنوان یک حرفه ای این حوزه شاهد آن هستید، استفاده از آخرین تکنولوژی به موضوعی حیاتی برای هر کسب و کاری بدل شده است. بنابراین فرض کنید که شما یک سخنران، یک مربی، یک مشاور یا حتی یک نویسنده هستید، این یک روش فوق العاده دیگر برای انتقال پیام شماست. به علاوه اینکه، استفاده از این ابزار به شما کمک می کند تا جایگاه حقیقی خود را در بازار تخصصی خود پیدا کنید.

دستگاه های قابل حمل – بدون توجه به اینکه شما از آیفون، آیپاد و یا یک گوشی هوشمند تحت سیستم اندروید استفاده می کنید، می توانید در هر زمان و مکانی از به فایل های پادکست خود گوش دهید. به تنها چیزی که نیاز دارید، دانلود کردن می باشد.

 

امروزه استفاده از پادکست به یکی از به روز ترین مدهای ارتباطی با انبوهی تبلیغات در محیط مجازی تبدیل شده است. بطور غیر قابل انکاری استفاده از این شیوه به دلیل انبوهی از هزاران هزار نفر از شنوندگانی است که هنوز هم انتظار ازدیاد آنها در آینده می رود. نتایج محتمل تبلیغات در این زمینه قابل توجه می باشد و استفاده از پادکست اکنون به مسیری طلایی تبدیل شده است. شما نباید در استفاده از این شیوه ارتباطی و تبلیغاتی دچار تعلل و سردرگمی شوید.



کلمات کلیدی : پادکست

   پرینت مطلب





ثبت نظر